Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Planner Life


Πρώτο επίσημο post, λοιπόν, και έχει ως θέμα φυσικά το Planning ! ! ! (Τι άλλο θα μπορούσε βέβαια...)
Δε ξέρω αν χρειάζεται  να σας πω δυο λόγια για το τι είναι αυτό... Επειδή δεν είμαι καλή στα λόγια θα σας δείξω τι είναι αυτό....

                                                         Το πρώτο μου Planner


Το εσωτερικό του planner (Ένα παράδειγμα στολισμού)


Ακόμα ένα παράδειγμα 



      Λεπτομέρειες planner   1                                             Λεπτομέρειες  planner   2

























Αυτό που είδατε, λοιπόν, είναι ένα planner ή αλλιώς organizer ή ατζέντα ή ακόμα και filofax... Έχει πολλές ονομασίες και πολλές χρήσεις.... 
Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ για να οργανώσω την εβδομάδα και κάποιες φορές τη μέρα μου. Επίσης μου αρέσει να καταγράφω μέσα σε αυτό ωραίες στιγμές, αστείες στιγμές και γενικά σημαντικές στιγμές της ζωής μου... Ξεφεύγω όμως από το θέμα.
Αυτό λοιπόν είναι ένα planner, για την ακρίβεια το παλιό μου planner...
Ο κάθε άνθρωπος έχει τα χόμπι του και τον δικό του τρόπο να χαλαρώνει και να ηρεμεί ένας από  τους δικούς μου είναι αυτός. Μου αρέσει να καταγράφω/οργανώνω τη καθημερινή ζωή μου και ενίοτε να την "στολίζω"...
Αυτό προς το παρόν, ελπίζω να βοήθησα λιγάκι και έπεται συνέχεια με βίντεο (οοοο,ουουουου,ουαου ! ! ! ! !)  όπου θα σας παρουσιάσω το νέο μου planner.
Φιλάκια
GreekPlannerGirl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips